Klantenservice

Waarmee kunnen we je helpen?

Klachten?

Heb je een klacht?

Heb je na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om telefonisch contact met ons op te nemen via 0529 - 760 100 (lokaal tarief), of een e-mail te sturen naar ons via de contactpagina

Je ontvangt uiterlijk binnen twee werkdagen een duidelijk antwoord op jouw klacht met daarbij een oplossing voor het probleem.

Schriftelijk

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om jouw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van de klacht, vragen wij je vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • Ordernummer(s). Dit 7-cijferige nummer vind je in de e-mails die je van ons hebt ontvangen.
  • Jouw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer

Je kunt jouw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Timberprint BV
t.a.v. Afdeling Klachten
Rollecate 71
7711 GG NIEUWLEUSEN

Zodra jouw klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Klachtencommissie

Mocht ondanks al onze inspanningen nog geen genoegen nemen met onze oplossingen, kun je jouw klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl.