uit BURGUM
  • 8 0 10
  • Kwaliteit: 7
  • Communicatie: 8
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Betrouwbaarheid: 10
  • Reactie

    Snelle levering

  • Verbeterpunten

    Hout gedeukt

Reactie Steelprint

Beste Arjen,

Bedankt voor de super beoordeling.
Fijn dat u zo tevreden bent over de levering

Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit hank
  • 8 0 10
  • Kwaliteit: 4
  • Communicatie: 8
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Betrouwbaarheid: 9
  • Reactie

    Ik heb verder geen opmerkingen.

  • Verbeterpunten

    -

Reactie Steelprint

Beste Femke,

Bedankt voor de super beoordeling.

Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

  • 10 0 10
  • Kwaliteit: 10
  • Communicatie: 10
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Betrouwbaarheid: 10
  • Reactie

    Snelle levering, mooi product.

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste Elyse

Bedankt voor de maximale beoordeling.
Hier doen wij het voor!

Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit :Lage Zwaluwe
  • 9 0 10
  • Kwaliteit: 9
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Betrouwbaarheid: 10
  • Reactie

    Ik heb verder geen opmerkingen.

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste Jan,

Bedankt voor de super mooie beoordeling.

Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit Almkerk
  • 9 0 10
  • Kwaliteit: 9
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Reactie

    Super snel, mooi resultaat

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste Arende,

Bedankt voor de beoordeling.
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de levering en over het resultaat.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

  • 10 0 10
  • Kwaliteit: 10
  • Communicatie: 10
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Betrouwbaarheid: 10
  • Reactie

    Ik heb verder geen opmerkingen.

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste klant,

Bedankt voor u mooie beoordeling.
Wij wensen u veel plezier met uw Timberprint.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit Vinkeveen
  • 8 0 10
  • Kwaliteit: 10
  • Communicatie: 10
  • Snelheid/Levertijd: 7
  • Betrouwbaarheid: 9
  • Reactie

    Je wordt op de hoogte gehouden van status. Goed verpakt aangeleverd en foto op steigerhout is van goede kwaliteit.

  • Verbeterpunten

    Op de website staat levertijd 4 dagen, dit is bij ons niet gehaald. We hadden een levertijd van 6 dagen. Op zich is dat niet erg, ik zou het prettig gevonden hebben als ik een email had ontvangen dat de levertijd iets langer zou duren.

Reactie Steelprint

Beste Lida,

Bedankt voor uw beoordeling.

Vanwege de drukte is uw paneel 1 dag later bij ons weg gegaan Excuses hiervoor. Er zou inderdaad een mailtje naar u gestuurd moeten worden. Helaas is dit niet gebeurd.

Maar goed om te horen dat u tevreden bent over het steigerhouten paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit Opmeer
  • 8 0 10
  • Kwaliteit: 8
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Reactie

    Zoals afgesproken, supergoed dus!

  • Verbeterpunten

    4 dagen levertijd was in ons geval aan de krappe kant. Misschien sneller leveren tegen evt meerprijs?

Reactie Steelprint

Beste Hans,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij hebben uw bestelling na 4 werkdagen voor u verzonden.

U had voor een SPOED order kunnen kiezen tijdens uw bestelling. Dan ontvangt u uw bestelling als u voor 12:00 besteld de volgende werkdag in huis.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit Noordwijk
  • 9 0 10
  • Kwaliteit: 9
  • Communicatie: 9
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Betrouwbaarheid: 9
  • Reactie

    Supersnelle levering, zijn zeer tevreden over het eindresultaat en tegen een scherpe prijs.

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste Corrie,

Bedankt voor de super mooie beoordeling.
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de levering en uw eindresultaat!

Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,
Hilde Riedeman

  • 8 0 10
  • Kwaliteit: 7
  • Communicatie: 8
  • Snelheid/Levertijd: 9
  • Betrouwbaarheid: 7
  • Reactie

    Heldere communicatie gedurende het proces van bestellen tot levering.

  • Verbeterpunten

    Verpakking van de (grote) foto op steigerhout was minimaal (enkel bubbeltjesfolie)!!

Reactie Steelprint

Beste Marco,

Bedankt voor de super beoordeling.

Fijn dat u zo tevreden bent over onze communicatie.
Bedankt voor je verbeterpunt, als het goed is is u paneel verzonden inclusief kartonnen omlijsting en bubbelfolie.

Gelukkig maak ik hier ook in uit dat het paneel verder niet beschadig is.

Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,
Hilde Riedeman

Meer