uit Tiel
  • 10 0 10
  • Kwaliteit: 10
  • Communicatie: 10
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Betrouwbaarheid: 10
  • Reactie

    Superleuk en origineel kado

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste Christian,

Bedankt voor uw maximale beoordeling.
Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit nieuwleusen
  • 9 0 10
  • Kwaliteit: 9
  • Communicatie: 9
  • Snelheid/Levertijd: 9
  • Betrouwbaarheid: 9
  • Reactie

    Top levering!! Wij zullen zeker dit bedrijf aanbevelen!

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste Natasja,

Bedankt voor uw super mooie beoordeling.
Fijn dat u zo tevreden bent over de levering

Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit Rotterdam
  • 8 0 10
  • Kwaliteit: 8
  • Communicatie: 8
  • Snelheid/Levertijd: 8
  • Betrouwbaarheid: 8
  • Reactie

    Mooi product, duidelijke werkwijze, geen problemen. Helaas ga ik mijn Timmerprint op bamboe weggeven... ik wil er ook een!!

  • Verbeterpunten

    De richting van de houtnerf kan je niet aangeven (bij Bamboe). Op de pdf was de richting verticaal en op het geleverde resultaat horizontaal. Horizontaal is in mijn geval mooier, dus ik ben blij, maar het zou mooi zijn als je het zelf kan aangeven.

Reactie Steelprint

Beste Harm,

Bedankt voor uw super mooie beoordeling.
bedankt voor uw verbeterpunt.

Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

  • 9 0 10
  • Kwaliteit: 8
  • Communicatie: 10
  • Snelheid/Levertijd: 9
  • Betrouwbaarheid: 9
  • Reactie

    Ik heb verder geen opmerkingen.

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste vof Lerink,

Bedankt voor uw super mooie beoordeling.
Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit Veghel
  • 8 0 10
  • Kwaliteit: 8
  • Communicatie: 7
  • Snelheid/Levertijd: 5
  • Betrouwbaarheid: 9
  • Reactie

    Goede prijs kwaliteit, brede keus

  • Verbeterpunten

    4 dagen is aan de lange kant vind ik persoonlijk

Reactie Steelprint

Beste Emna,

Bedankt voor je beoordeling.
Alleen jammer dat u voor de snelheid en levertijd een onvoldoende geeft.

Wij hebben namelijk als standaard levering 4 werkdagen wat ook duidelijk op onze website staat.
En u had ook kunnen kiezen voor Spoed levering dit betekend op werkdagen voor 12:00 met spoed besteld dan ontvangt u uw bestelling de volgende dag in huis.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit Amsterdam
  • 9 0 10
  • Kwaliteit: 8
  • Communicatie: 8
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Betrouwbaarheid: 9
  • Reactie

    Snelle levering, heldere communicatie

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste Mariella,

Bedankt voor de mooie beoordeling.
Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit Enschede
  • 8 0 10
  • Kwaliteit: 7
  • Communicatie: 8
  • Snelheid/Levertijd: 9
  • Betrouwbaarheid: 8
  • Reactie

    Ik heb verder geen opmerkingen.

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste Kirsten,

Bedankt voor uw beoordeling.
Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit medembkik
  • 9 0 10
  • Kwaliteit: 8
  • Communicatie: 8
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Betrouwbaarheid: 8
  • Reactie

    Erg snel, goede site erg duidelijk

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste Anitha,

Bedankt voor uw super mooie beoordeling.
Veel plezier met uw paneel.


Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

  • 10 0 10
  • Kwaliteit: 9
  • Communicatie: 10
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Betrouwbaarheid: 10
  • Reactie

    Ik heb verder geen opmerkingen.

  • Verbeterpunten

    Ik kan geen verbeterpunten noemen.

Reactie Steelprint

Beste Teske,

Bedankt voor de maximale beoordeling.
Hier doen we het voor!
Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

uit zaventem
  • 10 0 10
  • Kwaliteit: 9
  • Communicatie: 9
  • Snelheid/Levertijd: 10
  • Betrouwbaarheid: 6
  • Reactie

    Ik was heel blij met de samenwerking. Het product was 99% perfect wat ik verwachtte, het werd heel snel geleverd en heel goed gecommuniceerd over de status van mijn order: top! Ik zou het zeker aanraden aan mensen die een print, canvas of stuk decoratie willen in hun huis of bedrijf.

  • Verbeterpunten

    Als ik dan toch iets moet zeggen, misschien duidelijk maken dat (gezien de aard vh materiaal, hout) er enkele stukjes zijn die minder perfect gedrukt/geprint worden. Maar dat geeft het tegelijkertijd karakter! En voor alle duidelijkheid, ik was zeer tevreden met het product.

Reactie Steelprint

Beste Jeremy,

Bedankt voor uw maximale beoordeling.
Hier doen wij het voor.

Veel plezier met uw paneel.

Met vriendelijke groet,

Timberprint.nl

Meer